Spring naar inhoud

Frittemahof

Sneek

Over de locatie

Frittemahof is een begrip in Sneek. Het is een modern woonzorgcentrum, waar gezelligheid, openheid en warmte voor de bewoners voorop staat. Bij binnenkomst merkt u het meteen; in Frittemahof heerst altijd een levendige drukte.

Frittemahof heeft 68 appartementen. De appartementen hebben een woonkamer met keuken, een badkamer en een ruime tweepersoons slaapkamer. De appartementen hebben een standaard inrichting. U kunt het appartement naar eigen smaak en wens inrichten.

Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op:

Frittemaleane 5
8604 AA Sneek
0515-41 71 55

Wat is er te doen?

De activiteitenbegeleiding organiseert regelmatig leuke activiteiten en uitjes. Benieuwd naar het activiteitenprogramma? Klik hier.

Thuiswonende ouderen, die het moeilijk vinden om de dag door te komen of de sociale contacten met leeftijdsgenoten missen, kunnen terecht in het dagcentrum van Frittemahof.

Tip! Marijke werkt in Frittemahof en vertelt via een eigen pagina op Facebook over de activiteiten en belevenissen op de locatie. Like haar pagina en volg de belevenissen op de locatie. 

Wie staan er voor u klaar?

Bij ons kunt u rekenen op persoonlijke zorg door onze betrokken en deskundige medewerkers. Zij staan 24 uur per dag voor u klaar. Ons uitgangspunt is dat u zoveel mogelijk de eigen regie houdt. Dit betekent dat u aangeeft wat u wel en niet prettig vindt. Wij proberen daar op aan te sluiten.

Uw aanspreekpunt
Als u bij ons komt wonen, dan heeft u een vaste contactpersoon. Hij of zij maakt u wegwijs in Frittemahof en al uw zorgvragen kunt u aan hem of haar stellen. Deze medewerker is ook het aanspreekpunt voor uw naasten.

Behandelteam Patyna
Voor specialistische zorg kunt u terecht bij het behandelteam van Patyna. Het behandelteam bestaat uit diëtisten, ergotherapeuten, logopedisten, fysiotherapeuten, (GZ-)psychologen, bewegingstherapeuten, maatschappelijk werkers, verpleegkundig specialisten en specialisten ouderengeneeskunde.

Geestelijke verzorging
Soms kan het prettig zijn ommet iemand te praten over uzelf en uw situatie. Of over levensvragen die bij uopkomen: vragen over de mogelijke zin en betekenis van wat u meemaakt. Eengeestelijk verzorger luistert met rust en aandacht en denkt met u mee. U kuntcontact met de geestelijk verzorger opnemen via de receptie of het zorgteam.

Het cliëntendossier

We maken gebruik van het elektronisch cliëntendossier Lable Care. In dit dossier leggen we de zorgafspraken die we met elkaar maken vast. Het dossier is afgestemd op uw gewoonten en wensen. Verandert dit? Dan stellen we het dossier bij. Zo sluit de zorg altijd aan op uw persoonlijke situatie.

Met de service 'Mijn Lable Care' kunt u het cliëntendossier altijd inzien. Ook kan informatie toegevoegd worden. Het is prettig als u of uw eerste contactpersoon een bijdrage levert aan het vullen van het levensverhaal en het (aan)vullen van gewoonten en wensen. Dit helpt ons om de zorg zo persoonlijk mogelijk te maken.

De cliëntenraad

Frittemahof heeft een cliëntenraad. In de cliëntenraad praten cliënten, of vertegenwoordigers van cliënten, mee over onderwerpen, die spelen op de locatie. Lees hier meer over de cliëntenraad van Frittemahof.

Kosten en verzekeringen

Als u bij ons komt wonen, worden de kosten van verpleging en verzorging betaald via de Wet langdurige zorg (Wlz). Er zijn ook producten en diensten die de Wlz niet vergoed. Deze kosten betaalt u zelf. De premies van een inboedelverzekering en een aansprakelijkheidsverzekering betaalt Patyna. Klik hier voor informatie over kosten en verzekeringen.

Hoe ervaren anderen onze zorg?

Zorgkaart Nederland is een onafhankelijke website van Patiëntenfederatie Nederland. U leest hier de ervaringen van anderen met onze locatie. Wilt u ons ook waarderen? We stellen het erg op prijs als u een reactie achterlaat!